Saturday, December 31, 2011

Apa Itu RXLite ?

SEKILAS INFO TENTANG PRODUK PELANSINGAN DI MALAYSIA -

MENGAPA RxLite?


Pengalaman peribadi sebagai seorang pengedar produk kecantikan dan kesihatan.. terlalu banyak produk pelansingan yang berada di pasaran.. dan bukan sesuatu yg pelik bila melihat produk pelansingan terkemuka tiba-tiba ditarik balik atau diharamkan dipasarkan kerana mengandungi `sibutramine', sejenis bahan kimia yang hanya boleh diambil dibawah pengawasan doktor. Kebanyakan Pengasas produk tidak pernah muncul di media untuk memberikan
penjelasan bila produk mereka diharamkan, malahan alasan yang sering digunakan adalah - mereka di aniaya atau di sabotaj.


Apabila Pengasas lepas tangan, yang teruk dihentam adalah Pengedar-Pengedar yang hanya mendapat keuntungan 30%.. dan bila produk diharamkan di pasaran, kami sebagai peniaga, kehilangan sumber pendapatan..

Dengan munculnya RxLite di pasaran, formulasi Dato' Dr. Noordin Darus doktor perubatan & 'Cancer Survivor' yang tersohor di Malaysia, kita boleh meletakkan harapan tinggi untuk menguruskan badan dengan cara sihat dan selamat. Dato' Dr Nordin Darus bertanggungjawab sepenuhnya ke atas produk yang dikeluarkan dan sekiranya anda berminat dengan perniagaan ini, anda boleh menghadiri Seminar Produk yang dikendalikan oleh pihak Syarikat untuk melengkapkan lagi diri anda dengan ilmu perniagaan.

Berminat dengan perniagaan ini? Sila hubungi Pengedar Kami seperti yang disenaraikan, terhampir dengan kawasan anda!

Sekilas Pandangan dari Team Leader
- Ekin Wellness -





WOW!!

Hanya itu yang dapat diucapkan apabila orang bertanya pada saya macam mana sambutan produk terbaru WorldWellness Network inovasi Dr. Noordin Darus iaitu RX-Lite? Sambutannya betul-betul di luar dugaan. Ramai yang dah cuba & telefon kami balik mengatakan kesannya sangat bagus.


Selain ia Efektif, ia juga SEDAP, MURAH, PRAKTIKAL, MUDAH & yang paling penting, TIADA KESAN2 ATAU TINDAKBALAS BERLAWANAN yang selalu terdapat pada produk2 pelangsingan lain yang mahal2 di luar sana. Complaint2 tentang rasa pening, loya, buang2 air, berdebar-debar memang banyak di samping harga yang rata-rata mahal. Tapi berbeza dengan Rx-Lite yg merupakan formulasi Doktor perubatan yang pakar tentang preskipsi pemakanan & diet untuk atlit2 kebangsaan suatu masa dulu. Beliau ialah Dr. Noordin Darus yang lebih terkenal dengan panggilan 'Doktor Sukan'.

Rx-Lite tidak akan menjadikan kulit kita mengeleber setelah turun berat badan & tidak menjadikan muka kita pucat lesi kerana kekurangan air/lemak kerana kurang makan, bukan kerana pembakaran lemak semulajadi. Itulah konsep di sebalik Terapi dengan RxLite ini. yang unik atas segala keunikan produk ini ialah ia diproses dengan perantaraan Rx-Water, air Terapi berpenawar yang bersifat anti Kanser.


Harga :
1 kotak - RM138.00 (S.M)/RM148 (S/S) (30 sachet)


************************************************
Pek Percubaan :
10 sachet  - RM50.00 (Free Poslaju)
20 sachet  - RM95.00 (Free Poslaju)

**************************************************
Nak Murah lagi?
Cuma perlu bayar RM250.00 (S.M)/ RM260 (Sabah/Sarawak), anda akan mendapat :
1) Keahlian
2) 2 kotak RxLite (setiap kotak mengandungi 30 sachet)

3) Shaker
4) Penghantaran



Ada dua cara untuk anda mendaftar & membuat belian:
  1. Klik link http://kakti.worldwellness.com.my/ 
  2. ATAU ANDA JUGA BOLEH ISIKAN BORANG PESANAN DENGAN KLIK GAMBAR DI BAWAH:





Kami akan uruskan keahlian anda dan postkan pesanan terus pada anda!!!





Untuk yang hendak dapatkan by hand sekitar Wangsa Maju, Sri Gombak, Kuala Lumpur, Shah Alam, Kota Bharu sila maklumkan.

1 comment:

  1. saya nak tahu keberkesanan dan bagaimna rxlite bertindak bagi mengurangkan berat badan..adakah iannya replacement meal atau bagaimana..tkaseh

    ReplyDelete